TyraTok

Livet är ett äventyr!

Fel!

Publicerad 2007-11-09 22:53:56 i Allmänt,

Idag blir det ett kort inlägg för jag är upprörd!

Naturligtvis handlar det om Idol. (Tänk att jag jag hamnade i Idol-träsket!  Skyller på  förra årets vinnare som fick mej att börja kolla.)
Nu har behållningen försvunnit i den här omgången. Hur kunde pojkbandskillen vinna över talangen??? Och hur kunde den mediakåta blondinen från Västmanland få fortsätta?

Jag tror och hoppas att det är ett Ola-och Danny-syndrom, man tänker att han är så bra att man inte behöver rösta... så åker dom.
Men den grabben, Christoffer har så mycket glädje i sej och så mycket talang att jag inte ens kan tro att han inte ska få ett kontrakt  i framtiden, vilken utstrålning och vilken röst!

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2007-11-11 21:48:37

Hallojsan! Tack för att du skriver i min blogg! Ja nu har man riktigt hamnat i scrapbookingträsket, men det är såååå kul. Har ett par alster till som snart kommer i bloggen. Måste bara fota dem först.
Snygg blogg!
♥♥Kram♥♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela