TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tidigt... alldels för tidigt!

Publicerad 2007-11-06 08:03:44 i Allmänt,

Sitter på jobbet, kl är 7.40 och jag skulle behöva tändstickor att spärra upp ögonen med.

Klev upp 4.50 och fick som vanligt bråttombråttom. Att man inte kan lära sej att gå upp i tid.... men det är ju kolsvart och kroppen skriker NEEEJ!
Knoppen har överhuvud taget inte ens börjat reagera. USCH!
 
Men det finns fördelar med allt, även tidiga morgnar! Den ena fördelen är att det är så lugnt och fridfullt mellan 6 och 8  innan allt kommer igång, nästan bara jag och stollarna på Radio Rix.  (Oj, nu kom chefen, vi får inte internäta egentligen på våra datorer här!)
Andra fördelen är att man slutar tidigt, fast då är jag så slut att jag måste krascha i soffan en halvtimme-timme. Men det är ju rätt skönt det med...

Just nu har dom en tävling på Rix där man kan få åka med till Gran Canaria. Man får bo på samma hotell som vi gjorde när jag för första gången åkte på en charterresa för två år sedan.
Jag VILL åka meeee!  Jättefint ställe, och tänk, värme!
Men varje gång den lilla trudelutten kommer som man ska lyssna efter händer nåt här så jag hinner inte ringa in! :(

Nu ska jag i alla fall hämta ner min frukost så kanske det  blir människa av mej idag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela