TyraTok

Livet är ett äventyr!

Upp... och ner.... och upp igen

Publicerad 2007-11-17 23:36:16 i Allmänt,

Tänk vad lite det behövs för att ens sinne och humör ska rubbas!
Igår kväll var det hur roligt som helst att jobba, tills det kommer en karl som tycks tro att han äger vår anläggning för att dom har ett avtal hos oss. Jag känner F, säger han och ska putta in sitt sällskap gratis genom grinden.
Man blir så trött på att tjafsa och förklara, och den här mannen brusade upp som en tok! Det var bara att ruska på huvudet och hämta chefen, men jag var ilsken länge efter den händelsen. Det är sådana människor som gör det så jobbigt att ha ett serviceyrke...

Det blev ju dock bättre när man kom hem och fick i sej mannens goda och starka köttfärssås, gjord på älgfärs!

På vägen in till jobbet imorse spelade dom Paul Potts och jag drog på stereon i bilen. Började helt plötsligt tänka på barnens farmor och satt nästan och grinade.
Väl framme var det frulle med N och så var dagen igång. Trevliga kunder och så kom dotter D för att koppla av lite.
Slutade tidigt och skjutsade henne till fadern, tänkte följa med upp och hälsa på småkottarna men kände att jag ville hem och sova middag.
Nu har jag slappat och slöat hela kvällen i TV-soffan, snackade lite med en gammal vän på Arosportalen och det är ju trevligt som vanligt. 
Men av alla mina planer har jag inte utfört en enda tror jag... hoppas jag har mer energi imorgonkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela