TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ont!

Publicerad 2007-10-21 23:33:59 i Allmänt,

Sista timmen kvar på helgen...

Typiskt nog vaknade jag med halsont imorse och har känt mej risig hela dagen på jobbet. Självklart är jag ledig imorgon!
Fast å andra sidan är det väl bra att vara sjuk när man är ledig annars försvinner ju en väsentlig del av lönen, vilket man INTE har råd med nu när man är nere på 80 %:s tjänst igen, mot min vilja!

Nå nå... helgen har i alla fall varit trevlig för jag har jobbat ihop med min favvo, (man är som en fjortis ibland) men å andra sidan har det en betydande del för trivseln på jobbet tycker jag.  Så jobbarhelgen har gått fort fast det var slitigt idag.

Helgen har även varit nice för att min yngsta lilla konstärliga avkomma följde med hit ut i lördags och sov över. Hon fick mej till och med att göra en tavla igår!
Och då menar jag en riktig tavla på duk!! :) 
Det var nog femton år sedan minst som jag målade.... cheeezuz vad kul det var! Och vad förvånad jag blev när jag lyckades få ihop något jag blev rätt nöjd med!

Måndag imorgon och jag är ledig, ska sova länge. Men då vaknar man väl tidigt... vi får se!
Hoppas i alla fall att min mugg med varm vitlöksmjölk har någon verkan så man orkar göra något vettigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela