TyraTok

Livet är ett äventyr!

Flugfan

Publicerad 2008-04-21 09:01:56 i Allmänt,

Vaknade vid fem i morse och hade så ont i halsen.
Meeeh... jag vill inte bli sjuk nu när solen skiner! 
Det var därför det gick så trögt att promenera med hundarna igår, var helt slut efter en uppförsbacke som jag inte brukar bli så flåsig av... här kom förklaringen.
Mannen är ju förkyld så det var väl bara en tidsfråga.

Nästa gång jag vaknade var klockan 7 och ett envist flugskrälle surrade runt mitt öra, som jag hatar det.
Insåg att det var lika bra att gå upp för den skulle nog inte ge sej.

Men med den finska sisu man har i blodet så viker man inte ner sej för det här inte...  ska bara jobba 10-16 idag som tur är.
Sitter och funderar på en dusch efter kaffet, frulle behöver jag inte äta hemma, fördelen med att jobba i cafét ibland.
Hade ju i och för sej helst setat hemma på trappan och läst eller nåt sån´t trevligt, jag brukar ju vara ledig på måndagar men inte denna.
Fast nästa vecka är jag ledig måndag, torsdag och lördag, det blir en lyxig vecka!

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2008-04-21 18:54:41

Stackare!!! Hoppas du inte blir alltför sjuk av din onda hals...Du får kurera dig!

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-04-22 07:11:45

Hoppas du klarade dej från att bli sjuk!

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-04-22 07:13:40

Godmorgon!
Hoppas du får en toppendag, utan sjukdom och elände.
Må godare.
Kram

Postat av: Barndomsvännen (EW:s alltså)

Publicerad 2008-04-22 11:53:16

O jag brukar vara o jobba på Lögis ibland.

Postat av: TT

Publicerad 2008-04-22 12:08:58

Nähä Bertih, Annsingen och Kattis, inte klarade jag mej undan!
Hoppas ni får en bra dag dock!

J: Varför är du inte där när jag är där? Fast du jobbar väl inte helger och jag är sällan där på vardagar förstås.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela