TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lång arbetsdag

Publicerad 2008-04-16 09:48:34 i Allmänt,

Man sov riktigt gott i den nya sängen!
Ja, madrassen är den samma men det kändes så ombonat att ha fotgavel, och bäddmadrassen kunde inte kana neråt fotänden till.
Så luktade sovrummet så rent och fint efter idogt skurande igår, så då var ett rum klart i alla fall inför vårens kommande storröjning.

Idag vet jag inte vad jag haft för hjärnsläpp, har lagt schema från 10.30 till 20.00... stånkpuststön.
Fast det är ju så att vill man jobba heltid får man långa dagar för att få ihop timmarna, och jag ska ju jobba med N så det får gå.
Vill och vill förresten, det vill jag inte men för ekonomin blev det ju ett uppsving och det överväger stånkadet tror jag.

Nu ska jag borsta gaddarna och packa matlådorna, sonen för köra oss in till staden.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-04-16 10:52:46

Hallå!
Ja, man kanske ska önska att bli hund i nästa liv?!
Man har det nog agnska bra om man får ligga i sängen och klättra upp på bordet, hihi.
Må gott!

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-04-17 08:47:57

Ja idag var det verkligen superhärligt väder ute!

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-04-17 09:01:45

Godmorgon!
Solen har gått i moln och det är faktiskt ganska mörkt.
Så jag håller mig inne en stund till. HAr lite jobbärenden idag.
Skönt.
Kram

Postat av: Tania

Publicerad 2008-04-17 12:31:24

Jag vill också ha en säng med gavlar för min madrass rymmer heela tiden :)

Postat av: TT

Publicerad 2008-04-17 14:37:42

Solen skiner fortfarande och jag har slutat, t o m hunnit träna, Kattis!

Tania, 500 spänn på Jysk och den verkar t o m stabil! I´m so happy!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela