TyraTok

Livet är ett äventyr!

Pyrt...

Publicerad 2008-04-03 14:41:53 i Allmänt,

... känns det att stå här inne och titta ut på solen som skiner!

När jag kommer hem vid halvåttatiden i kväll är det ju ingen sol kvar att njuta av.
Men i morgon jobbar jag 5.30 till 14 så jag hoppas det är fint då, och på lördag är jag faktiskt ledig,  men jag hörde att helgen skulle bli kall så det blir väl städdag eller nåt.  Opitmist, javisst!
Fast jag är lite sugen på att gå och kolla in Myrornas nya butik i centrala Västerås och då spelar ju inte vädret någon roll... vi får se.  Det var jättelänge sedan jag var på sta´n en lördag när jag tänker efter.

Idag låg vi tre stycken omlott på schemat igen så vi hann ta våra träningstimmar och jag var på gymmet i 35 minuter och slet. Det känns i både ben-och magmusklerna redan.
Magmusklerna har ju varit obefintliga i många år och legat djupt inbäddade i ett fettlager men det ska det ändras på minsann!
Ska nog väga mej på lördag morgon igen, alltid lite nervigt, tänk om det går åt fel håll helt plötsligt.

Ska dessutom söka ett nytt jobb, måste ju i alla fall testa. Det är ju ett drömjobb så jag lär inte få det men som sagt... testa bör man.

Men nu ska jag jobba resten av dagen med N, så den här dagen blir bra! :o)



Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-04-03 17:46:16

I helgen blir det städning lördag och så får vi besök från Sala på söndag. Trevligt.
Vi ses ju inte så ofta, tyvärr.
Ha en trevlig kväll!
Kram

Postat av: TT

Publicerad 2008-04-04 08:05:50

Kattis!
Desto mer att prata om och roligare att ses när det inte händer så ofta!
Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela