TyraTok

Livet är ett äventyr!

Sängdags

Publicerad 2008-04-15 15:30:51 i Allmänt,

Men vad får man läsa för nyhet kl 10.36 i VLT!?
Tomten försvinner ur julkalendern??
Men vem fan bryr sej i april??

Annars kan jag berätta att äntligen hade sängen kommit så jag for till Jysk efter jobbet.
Hm... en stor kartong var det och killen bara ställde den där och gick.
Men men, bra kvinna reder sej själv, jag skruvade ur lastgallret och tog ur... pulade in kartongen och allt annat jag fått plocka ur, drämde igen luckan och åkte hem.
Körde väldans lugnt för Tusse Batong låg bakom och masade bra länge innan dom körde om.
Varför är man så skizzig när dom visar sej, fast man vet att man kör i rätt hastighet, bilen är skattad,i alla fall 15 dagar till, och man har besiktat den?
Vart man månne skrämd som liten, om du inte lyder kommer farbror polisen!
Minns när jag hade min röda Taunus, då blev jag stoppad titt som tätt och en polis jag känner berättade att det var just typiskt en sån bil dom alltid stannar, bara för att...

Nå, här kommer bilden på den superba maten jag åt igår, skulle kunna trycka i mej en likadan idag för nu är jag huuuungrig!

image100

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-04-16 06:01:36

Godmorgon!
Ja, har inte så mycket att berätta så här tidigt på morron så jag önska dig en bra dag, bara.
Må gott!
Kram

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-04-16 08:23:08

En ny morgon, nya möjligheter!
Ha en skön dag!
Kram

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-04-16 08:51:06

Ja det är underbart med stor familj även om det blir lätt rörigt ibland*S*
WOW! Vilkan mat! Såg supergott ut!

Postat av: Madde

Publicerad 2008-04-19 11:00:49

Å VART ÅT DU DET DÄR GODA NÅGONSTANS??????? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela