TyraTok

Livet är ett äventyr!

Sommarfeeling!

Publicerad 2008-04-20 19:23:37 i Allmänt,

image103

Dagen blev bra!
Här intog Berith och jag lunchen och njöt i solen!  Det är sällan vi hinner snacka eftersom vi inte jobbar ihop så ofta så det blev en trevlig matstund.

image104

Här är utsikten från vår lunchbalkong!

Det blev lite stressigt på slutet för den gamla diskmaskinen villle inte hoppa igång men det löste sej så M och jag kom iväg i tid.
Hämtade dotter D, den ömme fadern var hos henne, vi alla for till sonen för att inspektera det nya badrummet, och lämna ren tvätt.
Oh så snyggt det var, vitt och grått kakel och klinkers och ett litet smidigt badkar på ben. Ska nog flytta dit själv... fast det kanske man måste göra för igår fick jag höra att vår hyresvärd erbjudit kommunen att köpa loss huset där vi bor...  känns inte kul med så osäkert läge.

Efter besöket hos sonen åkte D och jag till dotter J för att se hur hon mådde och leverera min stora sjuarmade smidesstake som jag tröttnat på att damma.
Hon mådde rätt bra efter sina förkylningar, känns skönt att hon kommer på fötter igen.

När jag kom hem till byhåla satt mannen i solen och njöt, fast han är genomförkyld så vi tog en tripp till pizzerian och hämtade hem kebaber... jag är verkligen lat!! :o)

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-04-21 05:17:13

Morning! ja tänk att den tiden nästan är här nu! Badtiden! Underbart!

Postat av: Berith

Publicerad 2008-04-21 07:02:00

Ja det blev en trevlig lunch i solskenet. Vad beträffar att vara lat och inta laga mat tycker jag man har rätt att vara det när man jobbat...Vi var också lata...tihi

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-04-21 09:03:28

Hallå!
Jag kommer grunna hela dagen på vart den lilla fågeln tog vägen.
Men livet går iaf vidare för vissa harar. ;-)
Ha en trevlig solig dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela