TyraTok

Livet är ett äventyr!

Spännande kväll

Publicerad 2008-04-29 11:08:40 i Allmänt,

Det var en spännande kväll igår!
Första spännande momentet var att jag inte hittade cykelnyckeln, vilken visade sej sitta på mannens nyckelknippa och de båda befann sej i Lisjö.
Well, han kom hem så jag hann upp till S för en snabb fika innan vi cyklade iväg till seansen.
Avspänd sammankomst med ett ganska färskt medium, men eftersom han inte hymlade med det så kunde man ha överseende, och det lättade upp stämningen dessutom.
Inget budskap till mej men väl till E och S... häpnadsväckande!
Efter seansen hade han en frågestund, jättebra för det var många som var där för första gången och han berättade även om utbildningen hos Terry Evans, och vad han mer pysslade med.
Dit ska vi gå igen!

Vilket fint spa vi har i vår lilla byhåla!
Jag hade aldrig varit in längre än till receptionen men nu ska jag kolla priser och testa tror jag.
Jag har ju visserligen ett spa här på jobbet men det kan vara skönt att få lite andra vyer och intryck.

Imorse blev det en extremt lätt öppning, jag fick inte igång varken kontrolldator eller kassaburk och telefonen gick inte att logga in.
Fick förklaringen när jag öppnade för kunderna berättade att det hade varit ett stort strömavbrott i staden, så det var bara att luta sej tillbaks i skrivbordsstolen och låta alla gå in via sidogrinden! :o)
Fyllde på lite broschyrer och städade äntligen min låda som såg ut som en bombrik dag i Beirut ungefär...

Nu har jag lunchat tre knäckemackor med makrill på och ska svida om till baddräkten för 1 1/2 timmes babysim.
Sen kunde man ju få drömma om att gå ut i solen men nejdå, då ska vi ha APT som det så fint heter numera istället för möte.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-04-29 15:09:12

Hallå!
Hoppas du har fått njuta av lite sol idag. Jag fikade ute och kommer nog gå hem snart då det är sååå härligt väder.
Kram

Postat av: Berith

Publicerad 2008-04-29 17:15:26

Vad intressant att gå på seans. Det var längesedan för mig. Får man fråga vad mediet hette?
Ha de

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-04-30 05:41:23

Ha en underbar Valborgsmässoafton!

Postat av: linda

Publicerad 2008-04-30 07:18:21

Vi får hoppas att det ko0mmer lite sol idag..
jag är ju ledig..*L*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela