TyraTok

Livet är ett äventyr!

You give me fever...

Publicerad 2008-04-24 12:27:45 i Allmänt,

Lyssnar på Lou Reeds Take A Walk On The Wild Side... jo tjosan.

Har förstått att den finska sisun har tagit semester från min kropp och onda bakterier har flyttat in istället, så här är det inte vilt.
Eller, ja det är det väl inte i vanliga fall heller för den delen.
Numera lever man ju ett bekvämt och trist liv, äta, jobba, sova... kanske liiite party ibland, saknar det!

Febern härjar i kroppan idag med hur som haver, så jag fick krypa till korset och inse att jag får vara hemma imorgon och säkerligen skippa Afterworken, fans helvetes skit, ursäkta...

Nu ska jag bädda ner mej i soffan och kolla på TV, får se hur länge jag har tålamod med det.
Har lagt ca 7000 Taipe-brickor sista timmen så nu har jag sittsår tror jag, bäst att byta mot liggsår. ;o)

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-04-27 10:13:48

Du hade tråkigt, märker jag.
Det ska amn ha när man är sjuk.
Värre är att ha tråkigt när man är på semester.
Nej, jag har haft det bra. Men skönt att vara hemma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela