TyraTok

Livet är ett äventyr!

Feberyra

Publicerad 2008-08-28 10:58:21 i Allmänt,

Det blev en jobbig natt,  täcket åkte av och det åkte på... jag vände och vred och snöt mej i ett.
Trodde inte det var sant när mobilens väckningssignal surrade, men det var det ju.
Hade inte en tanke på att vara hemma i alla fall, en hel del måste kollas inför den sista varje månad på jobbet, gäller ju att allt ligger rätt till faktura-körning.

Kände mej rätt bra efter dusch och kaffe så jag packade träningskläder inför loppet ikväll men det tog inte lång  stund innan febern kom igång igen så den väska fick stå kvar hemma.
Mannen ringde hit och undrade hur det gick, tydligen hade det varit varmt att ha mej i sängen inatt, haha, men jag ska kämpa mej kvar idag med hjälp av alvedon för imorgon har jag redan tagit ut semester.
Vi ska ju ha lite kräftparty i stugan med exman med familj.

Just nu sitter jag och väntar på att få komma in i mitt datasystem igen... både telefonerna och min dator kajkar, så jag kan inte göra så mycket, ska sortera in lite blanketter i mina nya fiiiina brevkorgar kanske...

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2008-08-28 18:52:48

Hoppas du känner dig bättre nu!

Varmt vatten, whiskey och honung är oslagbart!

Kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela