TyraTok

Livet är ett äventyr!

Finns i sjön...

Publicerad 2008-08-17 00:19:02 i Allmänt,

... säger dom om fisk, men fasen inte ikväll!
(Inte bara ett kortspel Petra,men det vet väl du, haha.)

Vi beslöt oss för att åka och fiska i Kolbäcks-gropen där jag fått ett antal regnbågar de sista tre åren men dock inte ikväll.
Fast tiden gick fort, vi "slog läger " bredvid en liten familj från E-tuna, jättetrevligt folk och jag beundrar verkligen deras femåriga dotter som uthärdat i nio timmar när vi kom!!
Sällan har jag sett ett sådant tålamod hos en sådan liten tjej men det kom väl lite nytt mod när vi kom och började snackas vid.
Jag fick ganska omgående en lila (hurra, hur kunde hon veta min favoritfärg?!) blomma av henne så dom stannade två timmar till och vi fikade och snackade och kollade flöten.

21.45 gav även vi oss, tre tappade fiskar och otaliga hugg men ack nej, ingen fisk till middag.
Frös som en frostnupen ros när jag kom hem men tog två glas vin så spred sej värmen ända ner till tårna... nå nästan ända ner i alla fall, men fingrarna har ju tinat så jag kan skriva.

Tjatade jag inte om sommar i förra inlägget??
Fast himlen var helt blå när vi åkte och det höll hela kvällen med sol, men när den försvann bakom träden blev det aningens kallt.
Men månen  var underbar, undrar om man sover bra inatt?

Lyssnar på Madonnas konsert i bakgrunden... snacka om att kunna hålla i!!
Jag äger ingen av hennes skivor men beundrar hennes artistskap och gillar det mesta av musiken.
Den sista låten är suverän!

Jaja, ingen är pratsugen på min MSN, mannen sover... ska kolla igenom kanalerna och se om man kan somna till något bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela