TyraTok

Livet är ett äventyr!

Osannolikt...

Publicerad 2008-08-24 09:52:07 i Allmänt,

... att himlen kan vara knallblå både lördag och söndag men så är fallet, helt galet underbart!
Och idag lyckades jag sova till 8.30, hade nog blivit längre om inte en envis flugade hittade in till mitt öra.

Nu gäller det att hänga i här och ta vara på det här, missade ju halva dagen igår på grund av städiver men det skiter jag i idag.
Fast jag har rensat lite, bl a i katalogkorgen, det kommer ju nytt nu så ut med de gamla.

Det var jättetrevligt fiske igår kväll.
Mycket folk när vi kom dit,  ungar och vuxna om vartannat, och vi stod bredvid ännu en trevlig familj från E-tuna.
Jag fick en skaplig regnbåge direkt när jag kastade i, börjar bli en vana, hehe, men sedan fick jag två äckliga rudor innan jag fick min andra som var över kilot.

Tydligen var det damernas afton för det var bara jag och så mamman och dottern från E-tuna som fick fisk!
Måste skaffa mej ett sånt där flöte som lyser i mörkret, såg helhäftigt ut när dom guppade i mörkret, jag ser ju inte ett smack bara det skymmer lite.

Nu tänker vi åka dit igen i solen, mannen har ju tid kvar på sitt fiskekort och jag ska köpa ett nytt så jag får två till, kaxigt va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela