TyraTok

Livet är ett äventyr!

Rastlös!

Publicerad 2008-08-23 17:37:33 i Allmänt,

Jag kom inte ut i solen före kl 12, det blev dammsugning med golvtorkande och skurande av köksmattan.
Ja, jag var förstås ut på trappan och hängde upp den på tork så lite ute var jag ju.
Tvättmaskinen har gått varm och kylskåpet är skurat, disken diskad men sen satte jag mej med Sköna Hem som jag fick av dotter D och läste i solen.

Men det blir så varmt i vår lilla trädgård så man kan dåna av, och rastlösheten tog tag i mej ordentligt... jag vill ju att saker ska hända när jag är ledig, men den här helgen är man så pank så inget kan hända nästan...
Hamnade förstås här igen och vips så hade jag i alla fall gjort en liten förändring!
Första ommöbleringen inför hösten.

Följdaktligen blev det ingen tur till stugan, ville inte chansa att det var sämre väder där, fast jag har ångrat mej 100 gånger minst för där mår jag bättre än här.
Nästa helg blir det i alla fall stughelg, helt klart, det är så mycket mer avkopplande.
Nu tänker vi i alla fall åka och fiska, skönt att vara ute en kväll som är varm och solig!
Undrar om jag ska ta med min La Chasse, kan ju sitta och sippa vin i väntan på att flötet ska sjunka! :o)
Mannen ska ändå vara chaffis åt inatt hyresvärdinnans gäster, så han ska ju köra i alla fall.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-08-23 19:58:07

Wow, vilken häftig bloggdesign du har fixat.

Först undrar man vart man har hamnat innan man läser bloggen.

Ha en kul kväll!

Postat av: TT

Publicerad 2008-08-23 22:46:38

Fixat och fixat... jag är totalt okunnig men det finns ju att hämta, hehe!

Ha en trevlig kväll du med!

Postat av: Ann

Publicerad 2008-08-24 07:40:09

God morgon ! Jahaja! Dina favvoband? Då skulle du ju varit med.Efteråt fick jag kramen av Nicke i Nationalteatern samt autograf:))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela