TyraTok

Livet är ett äventyr!

Stön!

Publicerad 2008-08-19 17:33:40 i Allmänt,

Man brukar bli glad över ett SMS, men när dotter D skickar att fönstren behöver putsas om och avloppet rensas i lyan, när hon redan åkt nedåt landet... då blir man INTE glad.

Har skickat ett SMS till fadern i sammanhanget med en bön om hjälp... fönstren kan jag ta men avlopp... YEAK!!

Har jobbat lääänge för att dra ut på pinan, men det är väl bara att bege sej dit
Får stanna och inhandla gummihandskar på vägen... och förresten, det finns ju ingen pall kvar... hur ska man nå då då... fast man kan ju balansera på fönsterbrädan, det är ju bara på andra våningen och gräs under.

Whish me luck!

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-08-20 06:26:29

Godmorgon!

Åh, mins skulle bara våga skicka sms om att tvätta fönster. No way.

Ja, jag har ett kul jobb, just idagarna lite stressigt men men .

Kram

Postat av: E

Publicerad 2008-08-20 09:03:30

Usch! Hoppas rensandet gick bra! :0)

Postat av: TT

Publicerad 2008-08-20 18:49:05

Kattis, hellre gör jag det än att det ska dimpa ner en räkning på x antal tusenlappar, hon får göra det för mej när jag behöver hjälp.



E: Hon kom ner helskinnad med packning och allt, ska ju bo på internat så hon behövde ju inte släpa på allt för mycket.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela