TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tio över åtta...

Publicerad 2008-08-23 09:58:37 i Allmänt,

... alltid något, fast inte en riktig sovmorgon!

Men nu ska jag inte gnälla, för vad gör väl det när solen skiner från en klarblå himmel, jag trodde inte mina ögon när jag kikade ut bakom jalusien i sovrummet!!
Jag hade anat genom springorna att det var skapligt, men så här bra väder har jag inte sett sen... eh... juli?!

Skulle slå till med rejäl frukost av bara ren glädje, men som tur var kollade jag in kartongen med havrekli innan jag började koka gröt.
Den hade gått ut för ett år sedan... här ser ni en som har örnkoll i sitt skafferi... not!
FIck bli ett kokt ägg och några digestive med ost, två muggar minimjölk och så mitt älskade kaffe, medan jag läste Hälsa och MåBra, lagom start på dagen.

Hmmmm... sol, värme, blå himmel och ledig, det blir nästan för mycket samtidigt...
Jag som hade tänkt städa vidare i skräprummet och röja lite i köket, nu veta fasen, tror det får anstå till en tristare dag.
Undrar sa flundran om man ska ta sej uppåt till stugan eller hitta på något här i byhåla...

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-08-23 12:28:09

Det är ju ganska ovanligt att det är fint väder och helg samtidigt...

Passa på att njuta utav det vackra vädret, det står nog inte på förrän det "spricker upp" till en ny regnskur...

Ha dé!

Postat av: E

Publicerad 2008-08-23 14:48:39

Här var det fint! :0) Njut av helgen, den försvinner ju så jäkla fort!

Postat av: TT

Publicerad 2008-08-23 17:03:17

Åsa, det är ju nästan en raritet numera, sol och helg!



E! Tack, jag kände rastlösheten krypa och som vanligt vill man förändra... åtminstonde något!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela