TyraTok

Livet är ett äventyr!

8 saker!

Publicerad 2008-12-10 11:41:39 i Allmänt,

Glömde ju bort att jag fått en utmaning av Anne.
Jag ska ge åtta svar på varje fråga.


Tv-program jag gillar

Parlamentet
Det okända
Sing-a-long
Design Simon & Tomas
Uppdrag granskning
2 1/2 män
Fraser
Seinfeld

Tidningar jag läser

Vestmanlands Läns Tidning
Kommunalarbetaren
Hälsa
MåBra
Allas
Aftonbladet
Tara
Västerås Tidning


Saker jag gjorde igår

Jobbade
Lunchade med sambon
Satt i möte
Hälsade på äldsta dottern
Stekte ägg
Promenerade hundarna
Gjorde två halsband
Målade en ljusstake

Saker jag ser fram emot

Våren
Bättre lön
Att yngsta dottern kommer hem över julen
Julfesten 17/12
Snö
Ledighet en hel vecka över julen
Julafton
Löneförhandling

Favoritrestauranger

Äter inte ute så mycket och är inte så berest... men...
Limone i Västerås
Choy´s Garden i Västerås

Saker jag önskar mej

Att alla tre barnen ska må bra
Att övriga nära och kära ska ha det bra
Ett eget hus
Att fuktskadan i stugan inte ska vara så stor
Bättre ekonomi
Mindre värk
Viktnedgång (jag vet att det hänger på mej själv)
Att bilen håller


Återkommer med vilka jag utmanar.




Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2008-12-10 13:06:39

Jag önskar också att jag vägde mindre, önskan är kanske ett första, liiiiitet steg... Eller bara en ursäkt? ;)

Postat av: TT

Publicerad 2008-12-10 13:23:30

Anne, det var precis den tanken jag hade, önskar man något tillräckligt mycket så kanske kanske... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela