TyraTok

Livet är ett äventyr!

Årets julklapp...

Publicerad 2008-12-06 22:53:32 i Allmänt,



På Willys här i byhåla hade dom till och med ställt ut flera kartonger med paraplyer framme vid kassan och idag har dom nog sålt som smör...

Herr Fagervall vann även tävlingen på skridskor till min stora glädje.
Jag tycker att dom haft bästa åkningen genom programmets gång även om Jesper var suverän i sista åket, men jag tycker ju inte att man kan döma efter ett åk utan sammanfattar hela tävlingen och då vann rätt par i mina ögon.

Imorgon är det julskyltning här i byn så man får leta sej ut och titta vad som bjuds.
Kanske måste upp till Willys först och shoppa, får se vad vädret bjuder på.

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2008-12-06 22:58:24

Håller med dig om att rätt par vann i Stjärnor på is. Tycker Marcus legat på en nivå för sig genom hela programserien, trots ett par omkullåkningar. En värdig vinnare!!

Postat av: Ann

Publicerad 2008-12-07 06:27:48

God morgon! Ja han är lite jobbig nu den gode Roger! Tror faktikst inte det okända hör av sej! Tyvärr!

Postat av: åsa

Publicerad 2008-12-07 09:24:07

Jag tycker också att det var rätt par som vann stjärnor på is, för visst har Marcus varit den som gjort bäst ifrån sig under hela programmet.

Håller med dig om att man inte kan se till enbart det sista numret som de gjorde igår för ska man det så var ju Jesper ett snäpp bättre...

Hoppas att du får en bra dag med mycket trängsel...

Ha dé!/Kram

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-12-07 09:33:13

Hejsan!

Ville bara önska en trevlig advent!

Ha det gott!

Kram

Postat av: anne

Publicerad 2008-12-07 10:50:21

Jo, Fagerwall var bra! Men Jespers sista åk var helt fantastiskt.



Långklänning i Globen måste väl bli bra? Lång kjolfåll, höga klackar, omöjliga trappsteg, spilld öl, kladdig ketchup och annan mög och skit. Precis vad man vill när man ska vara fin. ;)

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2008-12-08 03:38:19

Hej!

Missade julskyltningen idag, men min dotter sa att det var mycket folk. Kul med lite drag i gamla Sura för en gångs skull

Ha det bra!

vi hörs // Anna-Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela