TyraTok

Livet är ett äventyr!

Glömde...

Publicerad 2008-12-10 22:02:13 i Allmänt,

... ett matställe jag älskar!
Coffehouse By George i Västerås ska ligga med på åtta-listan!
Så finns det ju guldställen i andra städer men dom minns jag inte namnen på, inte ens något i Borlänge där vi äter då och då.

Ute snöar det,  hoppas det inte töar bort nu före jul!
Katten Monster ligger där han ska såg jag när jag gick en vända med hundarna.



Han har det väldigt ombonat och fint pyntat i sitt skyltfönster!

Jag ska ju utmana åtta andra... hmmm... känner jag ens så många här i bloggvärlden.
I alla fall inte så många som inte redan blivit utmanade av någon jag känner.
Men jag skickar i alla fall utmaningen till...

Berith
Åsa
Linda P
Knurra - Linda
Paula
Madde
Petra
E

Men ni gör den bara om ni vill!

Reglerna är som följer
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddela de utmanade på deras bloggar.

Nu ska jag hänga tvätt och sedan stupa i säng, dagen har vart intensiv på jobbet.
B - kom heeeem! :o)

Blev så glad i alla fall över två SMS som hade trillat in när jag var på fikat.
Dotter D får bättre boende nere i Ballingslöv och dotter J meddelade sej! :o)
Sonen skickade också mess idag minsann, han behöver låna bil, haha.
Älskar er! <3

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2008-12-11 19:19:48

Så gott han ser ut att ha det kissen!



Jag kom på en till tidning jag läser ibland; Situation Stockholm.

Postat av: anne

Publicerad 2008-12-11 19:47:06

Jamen vart anmäler man sådana då!?! Han snackar cablage och spolar och toppar och skit, jag har svårt att avgöra vad som är svammel och vad som kanske behövdes göras. Fast han gör ingen felsökning, han drar på med att byta delar direkt, och om det inte blir bättre, ja, då blir det väl som det vi fått erfara.

Postat av: Linda P

Publicerad 2008-12-11 20:32:15

Tack för den utmaningen! Har gjort en sån på familjeliv, men det var inte riktigt samma... kör en gång till då... KRAM

Postat av: TT

Publicerad 2008-12-12 16:10:24

Anne, han är världens mest omhuldade katt med två hem varav det ena är en affär full med mat! :o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela