TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ibland går det...

Publicerad 2008-12-15 14:17:39 i Allmänt,

... mindre bra...

Var upp på fyran och skulle scanna lite foton till vårt julutskick, och C, som hjälpte mej tyckte att jag skulle ta med en latte ner ur deras maskin när jag ändå var där.
Jorå, tänkte jag och tog en mugg och ställde på den lilla plattformen i maskinen, stod och pladdrade (som vanligt) och såg inte att mjölken sprutade åt helt fel åt som om den kom ur en disorienterad kospene.
Fick skura halva maskinen...

På lunchen skulle jag värma matlådan,  och jag hade just berättat för kollegorna att när jag öppnade kastrullen imorse och skulle lasta över i matlådan hade det försvunnit en biff så nu hade jag bara en!
Tog ur matlådan ur micron men den var inte riktigt varm så jag skulle ställa in den igen... och jaaa... jag vet inte men den slant som räv ur näven och hamnade upp och ner på bänken.
Som tur var stänkte det inte sås på chefen som stod bredvid mej men nu hade jag ännu mindre mat att äta och en hel bänk att skura... puh.

Och dagen är inte slut än...

Kommentarer

Postat av: Ann

Publicerad 2008-12-15 20:55:21

Ja du ser vad vi är speciella du och jag:)

Postat av: Alina

Publicerad 2008-12-15 20:58:26

hahaha^^

Postat av: Berith

Publicerad 2008-12-16 06:13:35

Ha ha ha, låter som en rätt vanlig dag när allting bara inte vill bli som det ska!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela