TyraTok

Livet är ett äventyr!

Käkarna går snart ur led!

Publicerad 2008-12-29 11:33:16 i Allmänt,

Gäspade hela vägen från bilen till jobbet, när jag stretade på i is-kylan,och det har jag fortsatt med under förmiddagen.
Att kliva upp gick väl an men att piggna till verkar helt omöjligt.

Inte ens kaffet på rasten gjorde någon nytta på den fronten.
Blev väl inte direkt piggare av att posthögen var rätt rejäl... men å andra sidan är det skönt att det finns att göra så man inte släpat sej hit i onödan.
Så var det naturligtvis skoj att träffa kollega B igen, som var bortrest två veckor före jul.
Brunbränd och fräsch minsann, inte som en annan vinterblekfis.

Men imorgon vette fasen om jag inte stannar hemma.
Kollegorna tyckte jag skulle göra det... undrar om jag ser sliten ut... jag som känner mej så utvilad!? ;o)
Eller såg dom på en gång jag klev in i korridoren  att jag ville hem...?

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2008-12-29 11:42:34

Ah! Var hemma du! Det kan väl inte finnas så mycket att göra?!?



Då får vi väl se om verkstadsgöken har en plugg, så fort som oljan sjunkit efter påfyllning så har det ju känts som att hälla oljan direkt på marken. Skuren motor vill vi inte veta av, inte efter alla pengar vi lagt på bilen de senaste halvåret.

Postat av: Berith

Publicerad 2008-12-29 19:23:45

I morse var det kallt på perrongen....brrrr...

Annars har första dagen I Sala gått bra. Det kan nog bli kul när man blir lite varm i kläderna!!

Kramelikram

Postat av: TT

Publicerad 2008-12-29 19:38:29

Anne, verkligen inte, den bilen verkar kostat er en hel del, vilken sabla otur ni haft!



Berith, vad roligt, du är på rätt plats med andra ord!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela