TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lika slö idag

Publicerad 2008-12-26 12:52:48 i Allmänt,

Just hemkommen efter en 45-minuters prommis med Tequila... sista kvarten gick inte fort att gå hem kan jag säga, men den här gången var det inte hundens fel.
Nu känner jag verkligen av i höfter, ländrygg och fot att jag rört mej alldeles för mycket sista tiden...

Jaja, så här blir det varje år, och så tänker jag att nästa år ska jag inte köra.
Men så har jag inte blivit miljonär det året heller så pengarna hägrar och jag kör vackert blommor igen! :o)

Har inte ens vågat titta på kontot vad som finns kvar efter julkalaiset... det får bli en glad överraskning när jag ska betala räkningarna.
Men det är värt varenda krona att ha många paket under granen och se att ungarna blir nöjda med det dom får.
Pengar och presentkort sköter övriga släkten om, jag kör många paket istället.

Mannen är i skogen med min f d svåger och jagar, Smilla är med dom så Tequila och jag har en egen dag minsann.
Jag tycker det är jätteskönt men Teq är uttråkad, fast vi just varit ute en sväng.
Fattar inte det... jag som är så underhållande där jag sitter vid min dator!?'
Fast diskbänken kallar... men det är liksom störningar i luften så jag hör inte riktigt vad den ropar.

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2008-12-26 15:29:25

Ha ha ha, det där med störningar i luften var bra! Nu förstår jag varför saker o ting inte blir gjorda ibland. Jag hör helt enkelt inte att det ropas...asg

Ha en bra fortsättning!!

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2008-12-26 16:58:49

Hej!

Länge sedan...

Jag har jobbat mycket. Fattas mycket folk på jobbet.

Hoppas att du haft en bra jul.

Visst har det varit bra väder??? Härligt att gå med hhunden.

Kram Anna-Karin

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2008-12-26 16:58:51

Hej!

Länge sedan...

Jag har jobbat mycket. Fattas mycket folk på jobbet.

Hoppas att du haft en bra jul.

Visst har det varit bra väder??? Härligt att gå med hhunden.

Kram Anna-Karin

Postat av: Åsa.S

Publicerad 2008-12-26 18:17:59

Nädu, när man kollar saldot efter jul så blundar man med ena ögat och kniper med tårna...



Ha en fin annandagskväll!

Postat av: Åsa.S

Publicerad 2008-12-26 18:22:26

Nädu, när man kollar saldot efter jul så blundar man med ena ögat och kniper med tårna...



Ha en fin annandagskväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela