TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ljus...

Publicerad 2008-12-02 14:30:47 i Allmänt,

Idag blev det utelunch, hela avdelningen går ut tillsammans första tisdagen efter lön varje månad.
Trevligt och precis vad jag behövde, koppla bort lite tankar.
Vi åt jättegod lunch på Atrium, som jag lovat mej själv att inte besöka igen efter deras snorkiga ton i våras, men man är väl inte sämre än att man kan ändra sej... ibland.
Deras hälleflundra gick inte av för hackor och kycklingfilén var också bra sägs det.

Har även pratat i mobilen med min lilla vilsna själ... känns aningens aning bättre.
Skulle åkt dit efter jobbet men det får bli imorgon, hon vill inte idag.

För att pigga upp mej ännu lite mer köpte jag mej en orkidé.
Jag har önskat mej en i julklapp men nu var det så billigt, 99 kr så jag ville ha nu!
Och får jag en då finns det alltid rum för den.

Vår vaktmästare R har varit här och installerat två adventsljusstakar i mitt rum, den som fanns här i skåpet funkade inte när jag skulle tända den i fredags.
Nu har jag en i mitt lilla fönster ut mot korridoren också, och det lyser så fint när vi släcker ner.
Vi har två stora urnor där det står spröt med ljusdioder i, och en bordsstjärna men det blev lite mörkt igår när vi släckte på eftermiddagen, så jag fick sätta ut en ljuslykta på besöksbordet, annars hade nog folk trott att vi alla hade gått hem.

Ja, det var det... kanske ska jag leta rätt på lite koncentration och jobba lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela