TyraTok

Livet är ett äventyr!

Mörkare blir det...

Publicerad 2008-12-01 08:27:44 i Allmänt,

... det börjar bli rätt påtagligt!
Men det är 1:a december så man ska väl inte förvåna sej...

Förut ljusnade det när jag närmade mej staden, mycket vackert när det var klart väder, men nu är det mörkt ända tills jag kommit in till mitt lilla kontor.
Fast å andra sidan är det lite mysigare att tända ljuslyktorna här då. Jag har tre stycken som förgyller min tillvaro här.
I fredags köpte jag en liten röd kopia av den stora lila ljusbollen jag fick av N, för den har jag tagit hem och den står så snyggt mitt i öppna spisen.

Igårkväll lyckades jag göra några juliga halsband, men fotografierna blev inget bra så dom kom aldrig in här.
Ska testa ikväll igen får se om det blir bättre.
Annars var det Parlamentet och Wallander som gällde, det är nog den enda kvällen jag sitter så länge framför TV:n.
Eller länge och länge, varje paus så hoppar jag omkring, hämtar grejer och donar, undrar om jag har en släng av damp?

Slapp gå så långt imorse, ställde bilen i centrum för sonen ska låna den under dagen, skönt.
Får se om det blir någon träning idag, A brukar höra av sej under eftermiddagen om hon hinner eller inte.
Själv vill jag inte hoppa runt, mycket roligare när man har någon att träna med.

Nu kanske man ska ta och arbeta lite, lär bli en hel del idag att pyssla med, en påminnelse har gått ut på vårt stora utskick i oktober.

Kommentarer

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2008-12-01 12:19:28

Hej!

Ja det var kul att ses i gråvädret.

Vi tog en riktig långpromenad. Brolle var helt slut sedan. Vi mötte mycket hundar och människor som han fick hälsa på.

Vi hörs // Ses

Anna-Karin

Postat av: linda

Publicerad 2008-12-01 13:03:32

Visst är det mörkt om morgonarna...

men mysfaktorn i det är hög!

Lyktor lyser så fint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela