TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nominering!

Publicerad 2008-12-18 19:13:20 i Allmänt,



Motiveringen lyder som följer:

Denna bloggen byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid och förhållande!
Dessa bloggarna är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner.
De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.
Vårt hopp är att när banden på dessa utmärkelser är gjorda, vill ännu flera vänner fortplantat sig.
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!
Ge denna utmärkelsen till åtta bloggare, som i sin tur väljer ut åtta bloggare.
Kopiera in texten o bilden på deras utmärkelse...

Det här fick jag av jättetrevliga Anne och jag är både stolt och glad!

Jag väljer dessa åtta bloggare som jag alltid läser:

Kattis
Linda P

Paula
Åsa
Linda
Anna-Karin
E
Berith

Kommentarer

Postat av: Linda P

Publicerad 2008-12-18 19:29:54

Tack så mycket!! :) Du ska få den tillbaka av mej eftersom jag alltid läser din blogg. Men hur får jag namnen som länkar till deras bloggar?? KRAM

Postat av: Linda P

Publicerad 2008-12-18 19:29:55

Tack så mycket!! :) Du ska få den tillbaka av mej eftersom jag alltid läser din blogg. Men hur får jag namnen som länkar till deras bloggar?? KRAM

Postat av: E

Publicerad 2008-12-19 13:54:14

Tack snälla, det värmde! :0)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela