TyraTok

Livet är ett äventyr!

Prick klockan fem...

Publicerad 2008-12-08 15:50:00 i Allmänt,

...imorse vaknade jag, klarvaken!

Jag kan inte påminna mej vad som väckte mej men insikterna bara trillade in i skallen... tyvärr...
Kunde dessutom inte somna igår kväll, låg vaken till halv två och tittade på Hemsökta hus, fast jag hängde inte alls med.
Sonen ringde mej igår med ett tungt besked angående en av hans vänner... ja, vän till alla tre förresten, fruktansvärt tragiskt.
Tillvaron kändes grå innan av andra skäl och det här förstärkte det gråa nästintill svart.

Klev upp kvart över fem och kokade kaffe,  att somna om fungerade inte.
Kan inte förstå att jag var så pigg efter bara 3,5 timmes sömn, och ännu har segheten inte kommit.
Är antagligen totalt finito efter träningspasset ikväll men jag känner att jag behöver sprattla loss!

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2008-12-08 21:36:51

Har du mycket att grunna på? Förutom sonens vän, som låter väldigt sorgligt..

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-08 21:37:56

Även jag var uppe och spökade fem i morse men jag har känt av det hela halva dagen och kvällen.

Postat av: anne

Publicerad 2008-12-08 22:25:45

Take the Challenge on my blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela