TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vitt, vitt och åter vitt

Publicerad 2008-12-13 11:47:07 i Allmänt,

Satt och lyssnade på Martti Ahtisaari på TV4 imorse.
Intressant, en smart gubbe den där...  att kvinnor skulle passa utmärkt som fredsmäklare för att dom helt enkelt inte vill ha krig och elände utan vill att deras barn ska växa upp i fred, kunna gå i skolan osv... en bra tanke.
Ja, han hade ju fler intressanta synpunkter naturligtvis, jag tycker att han är mer sympatisk än Carl Bildt.
Inte bara för att han är min landsman utan för det allmänna intrycket helt enkelt,  en sympatisk man och så har jag aldrig upplevt Bildt.
Men det här är mina högst personliga åsikter.
Lyssnade även på Kevin som vann Idol... helt rätt tycker jag men det är också min personliga åsikt.
Det har ju varit mycket skriverier om hans medverkan¨inom musiksammanhang.
Alice är jätteduktig och kommer utan tvekan att gå vidare i sin karriär men han är mer allround-artist i mina ögon.

Ute är det fem minusgrader och vitt och vackert.

Måste nog ta en promenad innan det blir mörkt, alltså har man inte så lång tid på sej... 
Tequila ligger och väntar på att jag ska tröttna på datorn.

Men snart vänder det mot ljusare tider!
Känns ju inte alls så just nu när mörkret lägger sej innan det hunnit försvinna på dagarna men 21/12 kommer i alla fall brytpunkten.
Hoppas det vänder på andra håll också inom sinom tid... å vad jag hoppas...

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2008-12-13 12:55:26

Ja, om 9 dagar vänder det!



Jaa, litet skrål blev det allt! Det var en rolig upplevelse igår, det blev annorlunda med denna direktsändning i TV, inte som en vanlig konsert.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela