TyraTok

Livet är ett äventyr!

Äntligen...

Publicerad 2008-02-12 21:39:04 i Allmänt,

...idag var det ljust när jag åkte ut ifrån staden 16.30!!

Fast det var kolmörkt när jag åkte in imorse kl 5.15, och jag kände mej som ett utskitet plommon efter bara tre timmars sömn, var typiskt nog hur pigg som helst när jag skulle sova igårkväll.

Detta trots att vi tillbringade några timmar i skogens friska luft så  hundarna fick springa av sej. Själv gick jag väl en ja, säkert femhundra meter! :o)
Höjdpunkten för mej var själva korvgrillningen i solen vid den här mysiga kojan.

image70

Usch... måste bara lyfta mej i kragen och börja träna! Kan inte säga att jag hoppar jämfota av glädje över den tanken men... jag SKA! 
Har fått en ny baddräkt på jobbet, svart med lila sidor och det var inte en speciellt smickrande syn jag mötte i spegeln, ränderna ska väl liksom följa en viss kroppskurva lite inåt, inte utåt!?
Den kunde jag inte ha idag, fick bli enfärgat när jag flöt runt med babysarna. Fyrorna har utvecklats så enormt mycket under dom här veckorna, jättekul!

Fast nu hasar jag fram som en tvåhundraårig ostkrok. När jag reste mej efter fikastunden i A:s soffa vred jag mej på något udda vis igen och vips låste sej ländryggen.
Annars var det skönt att se att det var samma gamla A fortfarande, trots operation.
Vi hinner inte ses så ofta så vi har mycket att pladdra om när vi väl får tid, timmarna gick medan vi uppdaterade vad kottarna pysslar med och vad som händer runt omkring oss, och naturligtvis vad som händer med henne.
Blev påmind att min gamla "boyfriend" fyller femtio på torsdag! Ska inte skicka något grattis-SMS för hans sambo är den svartsjuka typen sa A.
Fick dessutom tillbaks min CD med Supertramps Greatest... hm... som jag gnatat på ungarna att någon av dom måste ha den!
Sorry kids... minnet är kort.

Imorgon är jag ledig, igen! Konstig vecka med ledig måndag, onsdag och lördag! Tänk vad mycket jag ska hinna, bara den satans låsningen släpper så jag kan börja gå ordentligt.

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2008-02-13 08:48:25

Tvåhundraårig ostkrok.....*asg*
Ser mysigt ut med kojan, hoppas korven smakade bra och att ni hade det skönt!
Lyfte mig i kragen igår och var faktiskt ner på gymet en stund, med hopp om att helgens extrahekton (läs synder)försvinner igen!!
Kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela