TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nä!

Publicerad 2008-02-16 23:44:39 i Allmänt,

Jag städade inget sovrum idag inte.
Vaknade vid åttadraget och kunde inte somna om, mannen var naturligtivis redan uppe och jag kände kaffedoften och klev upp... dock med lite vånda, jag vill ju sova länge!

Vi fundrade vad vi skulle göra med den här dagen och kom överens om att åka till stugan. Mannen skulle byta ett par jaktstövlar i Borlänge dessutom så det passade utmärkt.
Packade korv, bröd och en kaffetermos och drog iväg.


Det var liiite mer snö än vi hade tänkt oss så gamla dieselpärlan körde fast, men efter idoga försök fick vi loss henne.

image76

Drog igång grillen och satt och njöt av frisk luft, sol och värmen från brasan... inne var det rätt kallt.

image78

Väl hemma lagade han god rådjursbiff och jag tog ett glas rött.
Det kunde inte sambon göra för han hade lovat att hämta våra hyresvärdar från Melodispektaklet i staden.
Vi kollade lite för vi skulle se om kvällströtte bildoktorn satt och sov på någon stol där men icke.
Gillade att de rödklädda grabbarna gick vidare och tror att Carola blev rätt snopen över att inte sopa banan! :D

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2008-02-17 09:59:23

Ja, Carola blev säkert förvånad, jag tyckte det var bra att Sanna gick vidare. Tyckte hon gjorde låten jättebra!
Skönt att vi inte har så mycket snö här tycker jag som gillar värmen bättre!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela