TyraTok

Livet är ett äventyr!

Piece of cake!

Publicerad 2008-02-23 22:39:01 i Allmänt,

Men gud en så smidig dag! 

Glada kunder, i alla fall 99% av dem, och det var ovanligt trevliga damer som skulle till relaxen.
Dagen gick fort trots träningsvärk i armarna. Smet in till M och fick 20 minuter massage, ååååh så nice, hon kan sina grejer!
Ska boka en rejäl bodyscrub innan vi stänger också, snyggare solbränna, om man nu går ner så man kan visa sej ute i solen något lättklädd.
Förra året gick jag i bikini i stugan en dag... krattade gräs i solen... naturligtvis dånar det upp stora skogsmaskiner som mannen stannar, för han vill ha hjälp med lite stubbar och sånt... höll in magen, hejade snabbt på grabbarna och gubbarna och sprang in, extremt fort!
Sen blev det inget mer bikinibärande för mej!

Jobbade med dotter J, och efteråt åkte vi till OBS!
Väldigt länge sen jag var där, hittade vårdojor för 45 kr, tack för slutreor.
Såg även fina lyktor som jag tipsade om att jag vill ha i födelsedagspresent t ex... 
Va? Ska fylla fyrtiosju och tigger presenter av barnen... hm!

Lagade biffar och serverade med tzaziki... mums, å så lite rödvin efteråt.
Mannen tog nån whiskey och nu sitter han och sover i soffan efter en lång dag i skogen.

Funderar själv på att natta mej efter hundrastning, ska ju träna efter jobbet imorgon så man behöver sin sömn, skön lär man ju inte bli nu längre... får kalla det träningssömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela