TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vår!

Publicerad 2008-02-17 22:11:20 i Allmänt,

Bekväm dag det här men lite motigt att åka in till staden när temperaturen signalerade VÅR!
Konstigt att det kan vara -8 en morgon och +5 nästa!?

Började jobba 11.45 och fick ta babysim för H var förkyld och blev kvar i receptionen. Var lite anti först för det är fyra lektioner på raken, lite drygt men det funkade bra när man väl var i vattnet med de små godbitarna.
Sedan skulle jag ju i praktiken hem... en stund i receptionen och så lite städning, sedan var dagen klar 16.15.

Hämtade dotter D som följde med hit och nu sitter och målar, själv har jag startat upp ett halsbandsprojekt... får se vad det blir.

Ingen ledig måndag imorgon som man är bortskämd med, men arbetspasset är mellan 7.30 - 12 så morgondagen blir inte heller så betungande tror jag.
Fast jag har tänkt gå på gymmet innan jag åker med dotter J och hämtar kartonger till hennes flytt... och nu har jag basunerat ut det träningspasset här så det förpliktar.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-02-18 10:01:07

Måste vara härligt att vara i vattnet med alla mysbebisar..*L*

Tack för grattiset..
lite själviskt av mig att ge mig guldstjärnan själv..men jag var som en duracellkanin igår ...och dubblade mina steg från innan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela