TyraTok

Livet är ett äventyr!

Dag 4

Publicerad 2008-01-04 22:13:39 i Allmänt,

Idag har inget speciellt hänt, kan man tänka... varken i kolgruvan eller privat... ännu.
Är ju dock två timmar kvar på dygnet...

Fick en kallelse till mammografi å hur kul är det att lägga upp sina behag på en iskall platta för att få dem ihoptryckta till storlek tidningsblad! Nja... så små kan dom inte bli men det gör ont!
Vad ska vi kvinnor inte stå ut med...
Men nu fick jag en tid jag inte kan ta, måste boka om och tänker höra om jag kan ge bort den till en kär vän.  Hoppas det funkar.

Annars sitter jag på Mea och häckar ikväll, mycket folk inne och bra musik att lyssna på.
Mannen ska snart ut på skjutsningsuppdrag igen och jag har knäckt sista flaskan glögg, totat ihop ett födelsdagskort och ätit ägg och bacon.
Imorgon 11.30 börjar arbetsdag så det blir inte så mycket glögg och efter arbetsdagen är det kalas! Å ledig i tvååååå dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela