TyraTok

Livet är ett äventyr!

Dans!

Publicerad 2008-01-18 23:19:00 i Allmänt,

Jag vill också vara med i Let´s dance.

Inte för att jag har så mycket att lära ut... men jag vill dansa med antingen Tony Rickardsson för han har en sån jävla utstrålning... eller snickar-Matte för att han är så söt.
Nu har ju jag flyttat in till hans ort, fast han har flyttat ut... borde inte det betyda något???
Bor dessutom granne med hans släkt... dricker lite whiskey där ibland... räknas det?
Jag har förtvivlat försökt få dem att bjuda hem Matte samtidigt som jag är där... men ingen succé.

Annars?
Ja, jag har varit lite smågrinig för vissa kommentarer här hemma... så idag stod god middag med tillochmed sallad, en trea JP och snygga vinglas framme när jag kom hem efter jobbet!

Kommentarer

Postat av: Molina

Publicerad 2008-01-19 09:38:31

Hm, Matte är redan tingad kan jag tala om! Hehe...

Postat av: TT

Publicerad 2008-01-19 22:11:47

Meeeh! Då är vi tre som ska slita i den stackars snickarpojken då! :)

Postat av: Molina

Publicerad 2008-01-20 09:35:17

Han kan väl få välja själv, vi lever ju på 2000-talet! Hehe...

Postat av: TT

Publicerad 2008-01-20 23:19:38

Jaha! Listigt av dej, jag är äldst så jag har minst chans! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela