TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ironiskt...

Publicerad 2008-01-20 11:56:38 i Allmänt,

...att solen skiner idag när man jobbar och igår när man var ledig var det stormvarning med regnhäng!

Blev ingen långprommis med Tequila som jag tänkt, det blev en sväng till Erikslund istället där vi shoppade loss lite smått.
Inte helt fel det heller, min strumplåda har varit gapande tom länge nu, och likaså troslådan. Mannen behövde jeans och bror, som fyller 55 idag ska få tårta directly from Maxi!
Inget bakande här inte... hu vad lat man blivit!

Känns dock inte så träligt att jobba idag i alla fall. Jobbar med dotter J så det flyter på och en av de första kunderna, en barnfamilj som tydligen gått en bit för att komma hit blev inte arga eller otrevliga när jag förklarade att simhallen öppnar kl 12, inte 10.
Vi promenerar vidare till andra badet, sa dom glatt!
Så trevligt, man är mer van vid skäll och mördande blickar vid sådana tillfällen...

Slutar arbetsdagen 16.15, sedan är det upplockning av kidsen för transport ut till byhåla och tårtkalas för bror.
Kanske skulle städat och fixat igårkväll men den andan föll inte på, man får ta det som det är helt enkelt! :)

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2008-01-20 21:20:50

Är säker på att du överlever utan att städa, det brukar jag göra ;)
Kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela