TyraTok

Livet är ett äventyr!

Så himla ledig

Publicerad 2008-01-17 21:24:47 i Allmänt,

image65

Det här är vad jag pysslat med idag, bland annat.
Mjukstart imorse, lite inträngd och ledbruten efter att ha haft katten Monster på ena sidan och det norska monstret på andra sidan. :o)
Slö förmiddag framför datorn och så en tur in till staden. Det var klädförsäljning i Västeråshallen, mannen hittade en jacka och jag hittade inget alls, så vi for vidare till Mix Outlet. Hade lovat E att komma dit, hon har slutat på cafét hos oss för en tid och jobbar där.
Hittade inte mycket där heller och hungern attackerade så vi svängde in på BK på Erikslund.
Medan jag satt och studerade den spartanska, urtrista inredningen insåg jag att vi skulle åkt till TexMex-haket på andra sidan, så mycket godare mat och roligare omgivning. Får bli nästa gång.

Väl hemma igen målade jag texten på dörrskylten och så gick jag långpromenad med Tequila, syndar man får man gå bort det direkt!
Fast sen smällde jag i mej lite glass med björnbär till... imorgon är en annan dag... får vara extra spartansk i intaget då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela