TyraTok

Livet är ett äventyr!

And it´s raining...

Publicerad 2008-07-21 17:17:06 i Allmänt,

... but not in my heart.
Gud vad det regnar då, hoppas det är bättre uppåt Dalom för nu bär det snart iväg.

I och för sej vill jag inte ha stekhett, för så länge som man ser ut som modell knubbsäl blir det ingen beach för mej, och i vassen vill jag inte ligga.
Möjligen kan jag bada uppe i stugan om stranden är folktom. :D
Kan ju  fylla den lilla uppblåsbara poolen jag köpte till exets små kottar i midsomras och ligga där och plaska utom synhåll, spänna upp nåt skydd mot vägen ifall det åker förbi någon bil.

Nej just ja, det kommer ju lastbil med fyllning och grävmaskin denna vecka så det blir inget solbadande inte!
Äntligen ska vi fylla igen det sista av tomten ner mot syrrans hus.
Arbetet avstannade när hon dog men nu har ju hennes barn börjat fixa där så då vill jag avsluta det vi planerade, och då kan jag äntligen plantera min efterlängtade hallonhäck.

Nä, nu drar vi!

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2008-07-21 18:36:29

Jojomen! Och färskare firrar än i Kåseberga får man nog leta efter!

Postat av: Berith

Publicerad 2008-07-21 21:24:01

Ha det så riktigt j... skönt nu!!

Kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela