TyraTok

Livet är ett äventyr!

Just en snygg sorti!

Publicerad 2008-07-10 09:43:13 i Allmänt,

Hmmm... blev väckt av telefonen och en glad L kvittrar att jag börjar 9 idag.
Nej, 11 kväker jag sömndrucket och kisar på klockan som är 9.10.
Nej, 9 deklarerar L glatt men säger att det är ingen fara, jag behöver inte stressa för dom är två.
Men fan vilken osis, sista dagen och allt!

Kollade för säkerhetens skull kalendern när jag väl fick upp ögonen och mej själv och joråserruatt, jag började 9.
Nå, ska ta henne på orden och inte stressa för då brukar dagen gå åt skogen, utan dricka lite kaffe, ta en yoghurt och skriva om att Sex and the city-filmen var bättre än jag hade förväntat mej.
Har ju läst lite recensioner och man får ta den för vad det är - underhållning, charmig och rolig sådan.
Klart sevärd!
Alla var sej lika utom Miranda som såg gammal och sliten ut jämfört med TV-serien... men vem gör väl inte det! :o)

Åååh vad himlen är blå idag då!
Varmt och skönt och inte ett moln så det blir väl en tuff dag på jobbet kan jag tro, men som mannen sa,  det kan jag gott ha sista dagen, och jag är väl böjd att hålla med.
Jag beställde ju sol till imorgon, hur kan det ha gått så fel?  Men det gör väl inget bara den fortfarande är kvar i morgon och fyra och en halv vecka  framåt.
Men då kanske man ska ta och göra sej i ordning då...

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-07-10 10:12:54

Du gjorde alldeles rätt i att inte stressa, du var ju redan försenad och börjar man stressa så går allting åt fanders...

Hoppas att du får en bra sista dag på gamla jobbet och att du får "finväder" från och med i morgon.

Ha dé!

Postat av: Berith

Publicerad 2008-07-10 13:01:26

Tihi, tänk så det kan bli!! Hoppas du får en bra dag och ha det så skönt på semestern!!

kramisar

Postat av: anne

Publicerad 2008-07-10 13:49:35

Solen skiner här och lär göra förr eller senare hos dig också? Eller kanske att hos dig faktiskt är det samma som här? Svammel.



Var ska du börja jobba? Alltid spännande med nya jobb. Jag börjar min första semester på denna arbetsplats. Jag har haft förmånen att trappa ner under ett par veckor redan, fast det har varit nödvändigt eftersom jag kompenserat avsaknaden av arbetsbelastning med att inte komma i säng...

Postat av: Linda

Publicerad 2008-07-10 19:23:27

Sa ju att du skulle ta det lugnt för att jag menade det också ;) Hände inte mycket på jobbet ändå då.

Ha en skön semester och ladda inför nya jobbet :D (fast, du vet att det fina vädret inte börjar förrns till nästa helg, då min semester börjar va? ;)

Postat av: petra

Publicerad 2008-07-10 21:22:13

Haha ja jag hade min tid på den fronten då och liksom förbrukade allt så nu får jag acceptera dagens utseende med en tröstande tanke på att jag åtminstone var söt då ;) Sorgligt att det var din sista dag idag! När ska vi ses då? :`(

Postat av: TT

Publicerad 2008-07-10 21:50:51

Åsa: Ja, det blev en lugn och fin dag, denna sista tack och lov. Läste om ditt dilemma med parkeringen, vilka jävla nördar det finns. Vi har haft probs flera gånger på jobbet om det, folk har fan ingen respekt!



Berith... skulle du inte jobba idag??



Anne! Så trevligt med en ny bekantskap, måste besöka din sida!!



Linda, du är en star! Tog det lugnt hela dagen kändes det som, men jag kommer på augustifesten!!



Petra, vi får ta och festa till då och då med moder och oss! :D

Postat av: Paula

Publicerad 2008-07-11 11:46:27

Haha, det kommer dom väl minnas länge på ditt jobb! Hon som försov sig sista dagen...

Ingen svamp i våra skogar heller, men än värre, inga blåbär heller! Inte för att jag brukar plocka hinkvis, men till en finsk blåbärspaj vill jag nog ha !

Skönt med semester nu va?

Ha en skön helg!

Postat av: TT

Publicerad 2008-07-11 13:35:17

Om det är skönt!! Skulle vara en sex-sju veckor så där bara.

Haha, antagligen, det bjuder jag på, har bara hänt tre gånger tidigare på sju år så den kan dom få suga på!

Vi har jättemycket blåbär, hade tänkt plocka idag men nu är det inget skogsväder längre, förstås!

Ha en behaglig helg du med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela