TyraTok

Livet är ett äventyr!

Klubb som klubb

Publicerad 2008-07-02 06:55:22 i Allmänt,

Hm, hur trött var jag igår då som så totalt tog fel på MC-klubb,,, det är ju Bandidos som vill etablera sej här i länet.
Fast  vad skillnaden är mellan dessa klubbar vet jag inte... vet dom det själva!?

Nå, klockan är kvart i sju och jag är faktiskt rätt pigg, dricker min fullkornsvälling och hinner med två muggar kaffe innan jag ska ta tåget in till staden för en dag vid skrivbordet.

Vädret?
Nja, här i byhåla är det molnigt och det kan det gärna få vara tycker jag men på fredag vill jag ha strålande sol, och för all del imorgon med för då slutar jag rätt tidigt.
Har bytt pass med dottern och får gå 6-14, tror jag det var, perfekt. Har inte en enda stängningskväll denna vecka i och med det bytet!

Nu ska jag välja ut en lämplig klädsel, det stora gråa huset är rätt kallt så jag måste dessutom ta med mej en tröja att ha hängande där, gillar inte att frysa.
Mot garderoben!

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2008-07-02 09:21:39

Jag valde operationen pga att jag provat ALLT (så gott som iallafall)

för att gå ner i vikt.

Och mina vrister/knän hade jag jätteont i varje dag.

Ibland kunde jag knappt gå upp för trappen..jag fick krypa upp...

Så hela operationen är en enda stor positiv upplevelse för mig!

Och rekommenderar den.

Men man måste veta riskerna också...

många blir laktosintoleranta, kräker mycket, deprissoner, magsår mm...

så det är ett val man måste göra själv, om man är villig att ta riskerna.

Annars kan nog hela ens liv bli förstört..

Jag vet ett par som sagt att operationen är det största misstag de gjort i sitt liv.

Postat av: Paula

Publicerad 2008-07-02 13:47:45

Tjaba! Bandidos till granne? Men va f-n det är väl coolt, eller???

Nu är allt trassel med bredband över för denna gång, nu flytt ja int! Fast, jag har faktiskt njutit ohejdat av själva livet istället för cyberrymden! Riktigt skönt med andra ord!

Nu har jag skrivkramp och har svårt att finna orden jag vill ska fastna på bloggen...men det kommer väl om några dagar.

Solen skiner, ha en underbar dag!

Postat av: Berith

Publicerad 2008-07-02 15:04:44

Tihi...du som fyndat så mycket på sista tiden har säkert nåt snyggt att ta på dig när du vandrar i maktens korridorer...tihi.

Jag gjorde lite fynd idag jag oxå...50% på reapriset på DM mode. Inte direkt min favvoaffär, men hittade 3 jumprar som var ok..

Kramisar

Postat av: Linda

Publicerad 2008-07-02 20:38:13

Hihi hade de flyttat in hade det bara varit att håll sig väl med dom så hade ni haft världens bästa inbrottslarm/vakthund ;)

Nedå, skönt att tantaluran sa nej.

Ha det superskoj på kryssen och hälsa N :)

Postat av: TT

Publicerad 2008-07-02 20:57:14

Linda, jag förstår att kroppen mår bättre!

Har läst om dem som blivit jättedåliga, så man beundrar dej ännu mer för ditt mod. :o)



Skönt att Paula i Pörtet är tillbaks, roliga läsning och fina bilder!



Berith, visst har man väl paltor men ingen ordning, hittade just ett svart linne som jag köpte för tre veckor sedan,haha.



Knurre-Linda, vi ska skåla och skråla och oooa hela natten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela