TyraTok

Livet är ett äventyr!

Paradiset

Publicerad 2008-07-16 09:56:48 i Allmänt,



Här Linda, här sover vi när det blir för kallt i kupparna!
Ja, alltså inte i den lilla vita vagnen, där lägger vi gäster som är för stökiga, haha.
Förlåt R och M.

Klockan är tio i tio, jag är uppstigen, duschad och scrubbad med Kerstin Florians underbara turk-scrub, sprejad med hennes kamomill-spray, har avklarat frukosten och vägt mej, 6 hg ner av detta slit!
Då får man begrunda att jag ätit gott, druckit vin på kvällarna och ändå gått ner, nu gäller det att hålla i.

Läste VLT, irriterar mej på att  dom i en stor rubrik skrivit Iron Madien!!
Va fan, kan man inte stava längre eller hålla koll på slarvet.
Hur som helst hade jag velat se dem men ska spara till U2 istället.

Läste även om akryl-målnings-kursen (puh) som ska hållas i byhåla längst bort på route 66 i slutet av månaden.
Jag vill vara med!!
Undrar sa flundran vad det kan tänkas kosta...

Snart dags för färd in tll staden, ska nog hälsa på dom hårt arbetande människorna på L-badet kanske, hämta mina tofflor som jag glömde.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-07-20 11:59:22

Ahaaa hahah, I see ;)

Ja det ser lite mindre dragigt ut.



Jättefint ställe, förstår att du trivs där :D

Postat av: TT

Publicerad 2008-07-20 20:18:57

Linda, det är till och med vinterbonat så där behövs ingen pälsbeklädnad under vinterna,haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela