TyraTok

Livet är ett äventyr!

Så far vi igen...

Publicerad 2008-07-16 17:54:06 i Allmänt,

...  bort till fjärran land!

Nee, inte riktigt, bara till skogarna mellan Luuudvika och Borlääänge.
Fast vi får åka hem igen på fredagkväll eller lördag för ryktena har gått om en femtio+fem-årsfest i helgen.

Jag har dock hunnit med massor idag.
Släppte av mannen hos doktorn och åkte själv till A för en fika och boklån.
En fröjd att sitta i hennes välordnade trädgård och intaga kaffe och smörgås medan man avundsjukt bligar på hennes odlingar.
"Jag byggde en trappa igår för jag ville ha något att ställa krukorna på i slänten!"
Säger hon som om ingenting, hon är bara sådan.
"Jag tog ur golvet ur J:s rum och la om det här i gästrummet."
Pis av kaka för henne liksom.
Ja, avis blir jag på driftiga människor.

Sedan till L-badet för förstoring av foto till nämnda femtioårings födelsedagskort.
Så runt till div bilfirmor för att hämta grejer till verkstaden, tvättat, handlat, värmt ärtsoppa, ja, det är ju inte så komplicerat men vem orkar göra mer i värmen!?
Sista maskinen blev dock inte bra, tvätten luktar pekka rent ut sagt, vet inte vad som kan ha hänt... får kolla mer noga när vi kommer hem för nu vill jag iväg!

Kommentarer

Postat av: mADDE

Publicerad 2008-07-16 18:37:09

ååå det ska jag göra, ha våra vackra jobbkläder jämt på mig och känna doften av badet dag som natt;) haha.KRAAAM

Postat av: Berith

Publicerad 2008-07-16 21:26:09

Hare bra i stuga! Vi åker till Stockholm torsdag och firar vår bröllopsdag!!!

Kramisar

Postat av: Linda

Publicerad 2008-07-17 21:29:14

Du måste kolla in den här snubbens blogg HAHAHA, han är helt sjuk. Kommer från Torshälla och har en hemsida med med filmer/skeetcher å sånt hahaha



http://blogg.aftonbladet.se/24128/

Postat av: AnKa

Publicerad 2008-07-17 22:21:21

Ha ha stanna norrbaggen på ludvika torg å skrek -TT viiiisa pupperne på äkta ludvika mål :D

Skulle jag kunna betala för att se annars :P



Postat av: Linda

Publicerad 2008-07-17 22:23:47

HAHAHA ANN-MARI!!!!!

Postat av: TT

Publicerad 2008-07-20 23:27:15

Määädi,du måste gå i terapi! :D

Lycka till med lyan!

Berith- hoppas nu fick en kanondag!

Linda-något sjuk humor haha!!

Anka, kanske kan jag släppa av honom och snabbt dra därifrån möjligen! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela