TyraTok

Livet är ett äventyr!

Utkast: Jaha,  så ...

Publicerad 2008-07-01 23:03:21 i Allmänt,

Jaha,  så vill Hells Angels köpa kioskbyggnaden ca 100 meter från mitt hem?!
Sabla käring som ville sälja åt dem fast hon visste vad det skulle innebära... men som tur var blev det inte så.
Annars hade jag flyttat directly in to town, sorry son, I need my apartment! :o)

Jaja, man ska inte hetsa upp sej... lugn och fin som goda vännen M i Sundsvall brukar säga.
Bidde lite trött efter flytt idag igen, men nu hade vi mannen och släpkärra med så det gick undan med det sista.

Arbetsdagen gick bra, startade upp med finska S, en av min favoriter, vi har alltid så mycket att prata om,  finska band tyr jag mej till och vi har lite gemensamma bekanta.
Dotter D kom och hälsade på och jag jobbade med bl a dotter J.
Känns skumt att jag fortfarande inte känner igen dotter D utan rastatots... hej! tänkte jag åt kunden som stack in huvudet i cafét... hur senil får man bli?

Vi hade fått klagomål på en taskigt formulerad skylt så jag fick åka till K, läskigt att larma av och knata runt i det stora tomma huset som är sommarstängt.
Hämtade skyltpapper och pennor, tömde mitt skåp på det mesta, sen åkte jag tillbaks  och textade om skylten.
Sedan fick jag skriva scheman i tidsböckerna till hösten, bara roliga sysslor så dagen gick fort.
Kan inte riktigt förstå, trots att jag skrev in alla ökentider i boken att jag inte ska vara kvar i höst... gud vad jag kommer att sakna mina vänner!
Men som jag sa till LA, som glömt min bok hemma, jag ska inte försvinna från jord

Kommentarer

Postat av: TT

Publicerad 2008-07-01 23:06:32

Hmmm...konstigt blev det!

Sista orden ska i alla fall vara jordens yta.

Postat av: TT

Publicerad 2008-07-01 23:06:57

Hmmm...konstigt blev det!

Sista orden ska i alla fall vara jordens yta.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela