TyraTok

Livet är ett äventyr!

Efter regn kommer sol

Publicerad 2008-06-30 10:40:38 i Allmänt,

Vaknar av ett smatter utan dess like... vafalls!?
Regnar det, eller snarare, vräker det ner på min lediga dag??

Hmmm... låg kvar tills klockan var 9.30 och lyssnade på det eviga regnandet men men... kaffetarmen kved så jag gick väl upp till slut.
Mannen väntade på att regnet skulle avta så hundarna fick sin morgonrast  men till slut fick han gå ändå.
Jag kunde ju i och för sej gått, jag skulle ju ändå duscha, kunde tagit med mej tvål och schampo och ställt mej bakom någon buske bortom ishallen och tvagat mej kanske. :D

Får duscha i varmt vatten då, och glad är man för det!
Mannen vill åka till sta´n, han behöver nya jeans och jag är ju inte den som är den, sådana projekt bromsar man inte upp.
Jag vill också ha jeans, och på Tati är det super-rea har jag hört så dit styr vi vår kosa efter min dusch.

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2008-06-30 11:35:51

Shoppa har blivit en av mina stora hobbies..L



TÄNK om min man sagt ngt sådant..L

Postat av: TT

Publicerad 2008-07-01 08:29:32

Linda, kan tänka mej att det är kul för dej att handla nu när du verkligen måste ha nytt! :o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela