TyraTok

Livet är ett äventyr!

Kokt hjärna

Publicerad 2008-06-11 19:01:49 i Allmänt,

Idag när tåget rullade ut från Västerås förkunnade den trevliga rösten i högtalaren att vi strax skulle anlända till Västerås... ibland vet man inte vart man är på väg!

Jag verkar i alla fall vara på väg mot ett roligt jobb, tror jag.
Igår, när jag satt på tåget hem, snurrade det runt i skallen och jag tvivlade på att jag någonsin skulle kunna lära in alla moment, vojne vojne vad det gick runt.
Men i morse påminde mej den urtrevliga damen som jag ska ersätta att jag bara varit där en dag.
Och banne mej, idag, efter andra dagen börjar jag få lite grepp, men jag är tacksam att det är tio träningsdagar till.

Idag drar tydligen Mälarveckorna igång på allvar och då är det förstås ingen sol framme,bara regnskyar, synd!
Nu ska jag jobba i fyra dagar på L och K, men inga kvällar så man kanske kan ta sej en vända någon kväll. Blir bara så trött på bajamaja-systemet... yeak!

Well well, nu är jag trött och hjärnan överkokt så jag måste vila en stund innan jag gör klart beställda smycken, och gärna några fler...

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2008-06-11 19:30:49

Du ska se att du snart är inne i det hela.

Postat av: Linda

Publicerad 2008-06-11 22:00:33

Vad roligt med ett nytt jobb!! Å du är ju bra modig som vågar hoppa på, vetifasen om jag skulle våga S Hoppas det går bra nu hälsar en skinkskuren sjuk Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela