TyraTok

Livet är ett äventyr!

Osmart...

Publicerad 2008-06-23 23:52:38 i Allmänt,

... är  man ju mellan varven.

Jag som var så trött hamnade på Panduros hemsida... ja, jag har ju lyckats undvika att handla där idag trots stora skrikande skyltar om 50 %.
Men så går man in på nätet och då är det liksom legitimt att sitta och klicka i det ena och det andra och vips har man lagt in en order på 250 riksdaler... suck!
Eller suck är det väl inte men jag är förvånad över att jag är så lättlurad, haha.

Men nu ska  jag i alla fall gå och lägga mej, hon är snart spöktimme och jag lär väl bli spöket inatt...

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2008-06-24 11:43:38

Huga, 50% är ju galet lockande. Jag ska INTE klicka in på deras sida s.

Postat av: TT

Publicerad 2008-06-24 13:11:47

Usch ja Milla, man shoppar så lätt på sej! :o)

Får börja ta en annan väg så jag inte ser butiken, haha.

Postat av: Kattis

Publicerad 2008-06-24 21:31:29

Hallå!

Ska rekommendera andra fina pärlsidor:

pagoni.se

teardevil.se

barapyssel.se

parlgrossisten.se



Så, nu var jag lite elak.....men det är såååå roligt att titta där.

Ha det gott!

Postat av: TT

Publicerad 2008-06-25 10:49:53

Tack för tipsen Kattis, inte elakt alls, bara jag som har lite dålig karaktär! :o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela