TyraTok

Livet är ett äventyr!

Plantering

Publicerad 2008-06-24 19:13:23 i Allmänt,

Ikväll tittade ju solen fram mellan molnen, så det gick att vara ute och plantera lite i den ytterst lilla täppan vi har.
Jag hade vräkt en massa frön i en låda och det tog sej ju bättre än väntat så idag fick jag ta isär de små täta plantorna och placera hälften i en annan låda.
Får se vad som kommer upp, minns inte riktigt vad jag planterade.
Vill köpa nya möbler till uteplatsen men det är ju inga varma kvällar så det känns inte motiverat.
Jag längtar efter varma kvällar!!

Imorgon ska jag åka till min privata trädgårdsmästare C och hämta tomater och annat smått och gott.
Hon och M bor så himla fint i ett torp utanför Irsta med växthus, så jag behöver inte köpa mycket när våren kommer!
Sådan vänner gillar jag, hehe, jag brukar betala med trisslotter och kaffebröd.

Annars har dagen gått bra, fast jag har svårt att smälta att jag bara har en dag kvar med B innan hon går på semester, övning inför pensionsdagen i augusti som hon säger.
Hur fasen ska jag kunna greppa allt!?

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2008-06-25 08:34:42

Det konner att gå jättebra för dig på nya jobbet!!

På tal om att fastna på hemsidor kan jag tala om för dej att jag hamnade på Tradera igår. Har inte varit ut där på jättelänge och innan jag visste ordet av hade jag bjudit på 13 auktioner!!! Hur i h*te gick det till??? Nåja, det är inte så dyra grejer så det löser sig...lätt var det iaf..tihi

Postat av: TT

Publicerad 2008-06-25 10:05:59

Berith!

Ups, ja du ser, jag går bara in där när lönen närmar sej men nu var det ett tag sedan och lika bra är väl det!

Hoppas hostan är bättre!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela