TyraTok

Livet är ett äventyr!

Trött i mössan

Publicerad 2008-06-23 21:48:55 i Allmänt,

Imorse var jag sanslöst trött, gäspade nästan käkarna ur led hela tågresan, tur man hade fönsterplats.
Ikväll är jag lika vanvettigt trött, ville gå och lägga mej kl 19.00 men det går ju inte, fick gå med en vända ut och promenera hundarna för att hålla mej vaken.

Man märker att det tär på lilla hjärnkontoret att börja lära sej en massa nytt, man är ju van vid att koppla på autopiloten efter nästan sju år.
Men det är väldigt stimulerande så jag klagar inte!
På fredag är sista dagen för min företrädare så jag måste suga muster ur henne den här veckan vad gäller rutiner och vart i hela friden alla papper ska sitta efter olika moment, cheeeezuz, jag börjar bli orolig!

Sonen plockade upp mej efter jobbet, han hade lånat min bil över natten och nu passade vi på att hämta hans cykel som stått kvar i city efter den ödesdigra fredagkvällen.
Jag tog med den hem och mannen har klippt upp låset och satt dit ett bygellås istället, grabben måste ju kunna cykla till jobbet.
Så ska han få en gammal mobil som ligger här och dräller så man kan nå honom.
Herre gud, han kan ju missa extratider på jobbet om han inte är kontaktbar kom jag på!

Annars... tja... näe... väntar på semester... och kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela