TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ännu en tidig morgon

Publicerad 2008-03-07 06:48:44 i Allmänt,

Tror banne mej det var ännu ljusare 5.15 än det var i tisdags morse, hurra!
Livsandarna vaknar, det är helt otroligt hur mycket ljuset påverkar oss.
Ja, vädret överhuvudtaget, solen gör underverk för humör och sinne!

Igår kväll kom helt plötsligt en massa inspiration neddimpande i knoppen på mej så jag började måla en tavla jag haft legat i bakhuvudet ett tag, ett experiment ska tilläggas. Får se om det blir något jag törs visa här....
Började även på ett halsband, baserat på en ying/yang-pärla som är sååå himla snygg.
Tur man slutar redan kl 12 idag så jag hinner göra klart mina alster. 
Behöver nog bara en liiiten vilopaus så jag orkar kvällen...

Hoppas jag vinner lite på vinlotteriet idag, skulle vara gott med ett glas vin ikväll. Bara ett, möjligen två, för jag ska börja tidigt imorgon med, åhå... men sedan är jag ledig i två dagar!
Har faktiskt skippat en fest på lördagkväll, tycker det är så vansinnigt trist att sitta i en simhall en lördagkväll.

Nu sitter jag här på jobbet och käkar frukost och läser bloggar, följer Lindas stenhårda kamp, garvar åt Petra, hon får nog lite skallebank idag.
Saknar Berith som är i Texas, avis som 17, men gläds åt att N kommer hem i helgen så vi får jobba ihop igen.
Hon kommer väl att se ut som en pepparkaka! 
Ska man slänga sej i solariet så man inte ser ut som en magnecyl bredvid henne? 
Näää, jag får vänta till sommaren, har helt slutat sola här på jobbet, tycker det är jobbigt att ligga där och åla runt i sin egen svett och blev lite skrämd när en tjej berättade att hon fått hudcancer redan vid 28 års ålder...

Nu ska jag kolla igenom så alla kallelser har gått ut till babysimstarten nästa vecka och gå igenom  kontrakt innan de ska skickas vidare till Ööörebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela