TyraTok

Livet är ett äventyr!

Missnöjd och aggressiv

Publicerad 2008-03-18 22:29:51 i Allmänt,

Jag hade tänkt hänga undan lite tjocka vinterjackor nu, men dunjackan behövs ju mer nu än den behövts på hela den så kallade vintern. Finfint nu när det snart är april...

Sitter här mätt och missnöjd. Tänkte ju att när sonen bor här blir det nyttig kosthållning men idag lagade han sen middag åt sej, grönsaksbiffar med potatis och béarnaisesås, och kvinnan med den enorma viljestyrkan åt också en sen middag, fasen, kl 21.30, och detta trots att hon åt middag med mannen vid femtiden.
Sådant pysslar man inte med om man ska lätta lite till sommaren, shit pommfrit alltså.

Får bli långpromenad imorgon, och det är ju bra för nu har jag aggressioner att få ur mej igen...
Mina närmaste arbetskamrater fick besked att de eventuellt inte får jobba kvar i höst, och då har båda varit där i över fem år! Kan man bli galen, vad är det här för jävla påhitt!?
Sen plockas det in timmisar som man ska lära upp och lära känna.
Dessutom påstås att det vår verksamhet kommer att utvidgas när det nya skrytbygget är klart, ska man då dra ner på personal, kunnig, duktig personal?
Jag blir så trött, AF her I come... again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela