TyraTok

Livet är ett äventyr!

:o(

Publicerad 2008-03-07 23:03:41 i Allmänt,

Surar lite nu här i Sura, när Sura-Matte inte fick dansa vidare...

Är trött fast jag tagit två (!) tupplurar i soffan under eftermiddagen.
Gick nämligen upp och simmade i 30 minuter efter arbetsdagens slut, överduktigt tycker jag.
Konstigt... samma reaktioner i simhallen som när jag kommer in i gymmet... både kunder och personal undrar om helvetet frysit till is??
Makalöst fräcka insinueringar!!

Tänker i alla fall väga mej på min supervåg på måndag morgon och se om slitet lönar sej. Om ni inte hör något resultat så har det inte gjort det...
Varken tavla eller halsband är färdiga p g a min förmåga att somna i soffan, eventuellt imorgon, efter jobbet, fast då ska jag visst bogsera brorsans bil, något jag aldrig gjort förr, bara suttit i bilen som  blivit bogserade... spännande!

Kommentarer

Postat av: Molina

Publicerad 2008-03-07 23:41:55

Lika bra att Matte åkte ur, han gör sej så betydligt mycket bättre (och manligare) som snickare med blåstället på än åmande runt med en massa smink på och den där snärtan i famnen... Avis? Jag?! :0)

Postat av: TT

Publicerad 2008-03-08 09:35:53

Molina!
Där har du en point! Hur fasen kunde dom para ihop honom med den puddingen?
Men nu är det över, han får dansa med Willy och den tjocka inredarbruttan i så fall.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela